Een bestelling vóór 15 uur geplaatst, worden dezelfde dag verstuurd. Levering de volgende werkdag. Bestellingen geplaatst na 15 uur worden 's anderdaags verstuurd en na twee werkdagen geleverd.
Ik wil graag mijn bestelling bij decorte graphics afhalen. Wanneer kan dat ?
U kunt zeker uw bestelling bij ons afhalen. Geef dit bij het plaatsen van uw bestelling duidelijk aan en geef ons een seintje wanneer u zou langskomen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat uw producten klaar staan om opgehaald te worden. Afhalen kan tijdens de kantooruren van 8 tot 17 uur.
Ik wil mijn logo en bedrijfsgegevens op mijn souvenirartikelen laten drukken. Wat moet ik hiervoor aanleveren ?
Stuur ons via e-mail de bedrijfsgegevens die u op uw bestelling wilt laten drukken: naam, adres, contactgegevens … Heeft u een specifieke huisstijl? Stuur ons dan zoveel mogelijk informatie op zoals uw huisstijlgids, de gebruikte lettertypes en uw logo in gevectoriseerd bestand (eps, ai of pdf). Indien u geen gevectoriseerd logo heeft, kunt u ons het beschikbare digitale materiaal doorsturen en kijken wij wat mogelijk is om toch het gewenste resultaat te bekomen.
Nee, wij leveren uitsluitend aan bedrijven in de uitvaartsector en aan drukkerijen. Wenst u als particulier een bepaald product uit ons gamma aan te kopen, dan kunt u zich richten tot de uitvaartondernemer in uw buurt.
Ja, u kunt steeds vrijblijvend een persoonlijke offerte aanvragen. Geef ons uw gewenste producten en aantallen door en we sturen u per mail een prijsofferte. De offerte is aanpasbaar en kunt u ook meteen omzetten naar een bestelling.
Neem telefonisch contact met ons op en laat ons weten wat u nodig heeft en hoe snel. Indien mogelijk kunnen we een beroep doen op een koeriersbedrijf die de producten bij u komt afleveren. Houd dan wel rekening met extra transportkosten en de beschikbaarheid van de chauffeur op het moment van bestelling.
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling als ik die al heb geplaatst ?
Wij beschouwen elke nieuwe bestelling als een apart order. Omdat we bestellingen de dag zelf verwerken en verzenden, neemt u best telefonisch contact met ons op indien u nog iets wenst toe te voegen.
Kan ik ook buiten de kantooruren mijn bestelling afhalen ?
Indien u tussen 8 en 17 uur niet beschikbaar bent, kunt u gebruik maken van onze afhaaldeur waar u 24/7 uw bestelling kunt oppikken. Wanneer u een bestelling plaatst, krijgt u een code waarmee u de afhaaldeur opent.
Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen ?
Ja, als u een bestelling wilt plaatsen moet u een account aanmaken als drukker, uitvaartondernemer of crematoriumbeheerder. Uw account moet eerst door ons gevalideerd worden voor u kunt bestellen.
Ontvang ik automatisch een bevestigingsmail wanneer ik een bestelling heb geplaatst ?
Zodra u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u een bestelbevestiging via mail. Indien u een overzicht wenst van uw bestelling (offerte) dan kan u dit eenvoudig vragen in een bericht dat u aan de bestelling kan toevoegen.
Ontvang ik een proefdruk voordat mijn bestelling in druk gaat ?
Als u voor het eerst souvenirartikelen met opdruk van uw bedrijfsgegevens bestelt, ontvangt u per e-mail een proefdruk die u moet goedkeuren voordat de bestelling in druk gaat. Het gaat dan over het nakijken van de gegevens, de grootte en de opmaak van het drukwerk. Voor elke gebruikte cliché (klein, middelgroot of groot) maken wij een nieuwe proefdruk aan. Als u het cliché met uw gegevens hebt goedgekeurd, gebruiken we het steeds opnieuw voor uw bestellingen. Geef wijzigingen dus altijd door voordat u een nieuwe bestelling plaatst.